پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : شنبه 10 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

شرکت‌های برتر ارائه دهنده خدمات اینترنت با استفاده از تست سنجش سرعت اینترنت و به لحاظ ارائه سرعت و کیفیت واقعی اینترنت به کاربران خود در بهمن ماه مشخص شدند.

جدول ISP های برتر اعلام شده از سوی مرکز توسعه و مدیریت اینترنت کشور - متما - در بهمن ماه امسال نشان می دهد که استقبال کاربران از این تست سنجش سرعت برای اینترنت دریافتی نسبت به ماه‌های گذشته در حال افزایش است و در این لیست کاربران دریافت کننده اینترنت پرسرعت بی سیم و با سیم نیز سرویس دهندگان خود را تست می کنند.

برای دیدن نتایج این تست به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , اخبار آی تی , ,
برچسب‌ها: برترین شرکتهای اینترنتی , بهمن , ماه , 89 , 1389 , ISP , isp ,
تاریخ : 23 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

ایتنا - همان‌طور که می‌دانید، سال ۲۰۱۰ به قدری تب شبکه‌های اجتماعی بالا گرفته بود که بعضی از کارشناسان فناوری، این سال را به عنوان "سال شبکه‌های اجتماعی" نامگذاری کردند.
چگونه در فیس بوک معروف شویم



به گزارش ایتنا، نشریۀ معروف TIME هم آقای مارک زاکربرگ، مؤسس معروفترین شبکۀ اجتماعی جهان با نزدیک به نیم میلیارد عضو یعنی فیس بوک را به عنوان چهرۀ سال ۲۰۱۰ انتخاب نمود. 
در اینجا قصد داریم روش‌هایی را معرفی کنیم که میزان معروفیت شما در فیس بوک را بسیار بالا می‌برد:...

 


|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , آموزش , اخبار آی تی , ,
برچسب‌ها: چگونه , در , فیس بوک , معروف , شویم , معروفیت , فیسبوک , facebook ,
تاریخ : 17 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

آیا شما هم از آن دسته کسانی هستید که تعداد زیادی کارت ویزیت در جیب خود دارید؟ بهتر نیست آنها را اسکن و مدیریت کنید؟

Planon Slimscan می توانید این کار را برای شما به بهترین نحو انجام دهد و تبدیل به دوست کوچک و دوست داشتنی شما شود...

 


|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
برچسب‌ها: Planon Slimscan , کوچک , کوچکترین , اسکنر , دنیا ,
تاریخ : 17 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

اخیرا شرکت AMD دو پردازنده جدید با کاربری های مختلف معرفی کرده است که یکی مناسب برای کاربران حرفه ای با توان و مصرف انرژی بالا و دیگری با توان پایین تر و مصرف کمتر مناسب برای به کارگیری در ساخت رایانه های قابل حمل است. این دو پردازنده که با نام های Bulldozer و Bobcat به بازار خواهند آمد،  رقیبان جدید پردازنده های شرکت Intel به شمار می آیند که اوایل سال ۲۰۱۱ میلادی به بازار عرضه خواهند شد...

 


|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
برچسب‌ها: amd , cpu , پردازنده , جدید , 2011 , سخت افرار ,
تاریخ : 11 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

سيستم آنلاين بررسي ضمانت‌نامه گوشي‌هاي نوكيا در ايران راه‌اندازي شد که به کاربرانایرانی امكان مي‌دهد به صورت آنلاين اصالت ضمانت گوشي‌هاي خود را بررسي كنند.


فناوران- كاربران به منظور استفاده از سرويس سیستم آنلاین بررسی ضمانت‌نامه گوشی‌های نوکیا لازم است به آدرس اینترنتی که این شرکت در نظر گرفته مراجعه كنند و با وارد كردن شماره سريال گوشي خود در قسمت مربوطه از جزييات ضمانت نامه آن آگاهي يابند.

نوكيا با معرفي اين سيستم آنلاين، بررسي ضمانت‌نامه گوشي‌هاي خود را به شيوه‌اي ديگر نيز امكان‌پذير کرده است... 


|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , موبایل , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: سيستم , آنلاين , بررسي , ضمانت‌نامه , گوشي‌هاي , نوكيا , در , ايران , راه‌اندازي , شد ,
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

در خبرها داشته ایم که مارک زاکربرگ ، بنیان گذار فیس بوک ، مرد سال 2010 اعلام شده است. به علت فعالیت رو به رشد و استقبال کاربران اینترنتی از این شبکه اجتماعی ، چندان  این تصمیم عجیب و غیر منتظره و حتی غیر منصفانه تلقی نمی شود.


به گزارش بانکی دات آی آر، این فرد در زمینه اجرایی کردن و توسعه دادن این شبکه و افزایش محبوبیت آن از خلاقیت های زیادی بهره بوده است. اما خلاقیت های وی تنها در صفحات فیس بوک نمایان نشده است. محیط کاری کارکنان فیس بوک نیز در نوع خود جالب توجه است .


حتی این سبک از محیط کار و مدیریت برای بسیاری از مدیران و مسئولان سنتی شرکت های حاضر تا حدود زیادی غیر قابل قبول است و این جاست که شاید کمی تعجب به احساس بعضی راه پیدا کند. محیط کار کارکنان فیس بوک حقیقتا متفاوت بوده و آزادی عملکرد کارکنان در ساختن محیط کاریشان کاملا مشهود است.


آزادی کارکنان بخش ها در این شرکت، به اعتقاد بسیاری از مدیران طرفدار روش نوین مدیریت  باعث بروز استعداد ها و خلاقیت هر فرد می شود و راز موفقیت وتحول پذیری فیس بوک را نیز می توان در همین امر پیدا کرد.


تصاویر تهیه شده از ساختمان اجرایی فیس بوک می تواند گواهی بر این اعتقاد باشد:...

 


|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , اخبار آی تی , آرشیو تصویری , ,
برچسب‌ها: فیسبوک , فیس بوک , محل کار , گزارش , تصویری , facebook , مارک زاکربرگ , بنیان گذار , مرد سال 2010 ,
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

مرکز توسعه و مدیریت اینترنت کشور 10 شرکت اینترنتی - ISP - برتر ماه را از لحاظ متوسط سرعت و کیفیت دریافت و ارسال اینترنت به کاربران را معرفی کرد...


|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: سرعت , واقعی , اینترنت , محاسبه , نحوه , ایران , ایرانی , متما , نرم افزار ایرانی , سنجش سرعت , تست سرعت , برتر , ISP , کیفیت , دریافت , اطلاعات ,
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

یک پستچی انگلیسی که با فریب 1000 کودک در فیس بوک و ببو ، از آنها سوء استفاده جنسی کرده بود ، به 8 سال زندان محکوم شد.

 به گزارش بانکی دات آی آر، "میشاییل ویلیام" تحت عناوین شغلی مختلف ماننده راننده تاکسی، دونده مدرسه ، بازیکن فوتبال و غیره ، 8 اکانت جعلی در این سایت ها برای خود ایجاد کرده بوده و بدین وسیله جوانان را هدف فکر شوم خود قرار می داد.


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
برچسب‌ها: سوء استفاده , دختر , جوان , جوانان , فیسبوک , فیس بوک , دختران , انگلیسی , انگلیس , پستچی , پستچی , facebook ,
تاریخ : 24 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

هر وقت فهرست بلندبالایی از محصولات تازه یا فناوریهای جدید ارائه میشود، اغلب تولیدکنندگان امیدوارند نامشان را در میان این محصولات ارائه شده پیدا کنند؛ اما مطمئنا این گروه 20تایی که به تلفنهایی با بالاترین میزان تشعشع الکترومغناطیس میپردازد و در آن نامهایی مانند اچ.تی.سی، سونی اریکسون و موتورولا به چشم میخورد، لیستی نیست که تولیدکنندگان علاقه ای به دیده شدن در آن داشته باشند...

 


|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
برچسب‌ها: لیست , گوشیهای , موبایل , سرطانزا , گوشی , تلفن همراه , تشعشع , میدان مغناطیسی ,
تاریخ : 24 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

بعد از حدودا یک سال، AMD تصمیم گرفته محصولات گرافیکی سطح بالایش را هم نو سازی کند. نقطه اوج امروز شرح دو خبر بود. یکی خوب و دیگری بد! خبر خوب این بود که ما بلاخره با جانشین HD 5870 آشنا شدیم. ویژگی های این جانشین جدید که 6970 نام دارد؛ مدیریت مصرف انرژی بهتر و بهبود هایی در زمینه Tessellation می باشد. هر چند عملکرد بالاتر رفته اما قیمت پایین تر آمده و برای این کارت حدود 369 دلار خواهد بود... 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
برچسب‌ها: رادئون , 6970 , 6950 , جدید , بازار , سخت افزار , بازی , radeon , Amd , Ati , vga , کارت گرافیک ,
تاریخ : 15 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

نامه سرويس‌هاي وبلاگ به كميته فيلترينگ:سرويس‌هاي ايراني تضعيف مي‌شوند  



 

شنبه، ۱۳ آذرماه ۱۳۸۹ 
ايتنا - بخشي از نامه: «آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.»

تعدادي از مديران سرويس‌دهندگان وبلاگ فارسي در نامه‌اي به كميته تعيين مصاديق فيلترينگ، برخي مسائل و مشكلات در زمينه تشخيص و اعمال مصاديق فيلترينگ در ووبلاگ‌هاي فارسي را مطرح كردند.
به گزارش ايتنا مديران اين سايت‌ها در نامه خود تاكيد نموده‌اند كه مهم‌ترين نقيصه در روش فعلي، تضعيف سرويس‌دهندگان ايراني وبلاگ است كه در نتيجه، كاربران را به استفاده از سرويس‌هاي خارجي وبلاگ سوق مي‌دهد.

به گزارش ايتنا متن نامه مديران سرويس‌دهندگان وبلاگ فارسي به شرح زير است:

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
تاریخ : 13 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

طراح گوگل تی‌وی، هوارد هارته(Howard Harte) برای اولین فردی که بتواند قبل از کمپانی گوگل، با موفقیت به دایرکتوری اصلی یکی از دستگاه‌های گوگل تی‌وی رخنه کرده و برنامه پشتیبانی نرم‌افزار شخص ثالث(third party) را به آن اضافه کند،  جایزه‌ای در نظر گرفته است – گزارشات حاکی از آن است که کمپانی گوگل تصمیم دارد در سال آینده، برنامه پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی سیستم عامل اندروید، برای این تکنولوژی(پلت‌فورم گوگل تی‌وی) را عرضه کند. پاداش انجام این هک، ۱۰۰۰ دلار خواهد بود که از طریق سیستم پی‌بال پرداخت خواهد شد. البته چندین قانون برای انجام این حک وجود دارد که شرکت‌کنندگان بایستی آنها را رعایت کنند. برای مثال، این حک باید اول بر روی یکی از دستگاههای گوگل تی‌وی هارته تائید شده و نیز بایستی به یک کاربر نهایی اجازه دهد که برنامه‌های کاربردی شخص سوم را در سیستم خود نصب کند.

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
برچسب‌ها: google tv , جایزه 1000 دلاری براي هك گوگل تي‌وي , سیستم عامل اندروید , طراح گوگل تی‌وی , هوارد هارته , پلت‌فورم گوگل تی‌وی , کمپانی گوگل , گوگل , گوگل تی‌وی ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .